God morgon ! =)

Lördag!! jag säger bara äntligen!!
Hehe de ska bli skönt med lite helg efter en ganska så lång skolvecka... :)
Men nu när de är helg så har man inte riktigt planerat så mycket, eller alltså jag hade tänkt sitta och plugga till prov och göra alla mina läxor som jag inte gjort ;) låter som en bra ide va.. :P Annars är de bara att ta de lugnt, imorgon ska man nog vila sig ordenkligt så att man är taggat och pigg till en ny skolvecka igen ;) Jag är överraskande glad idag , varför.. ? De vet jag inte riktigt, men jags ka nog ta reda på de snart :)

Aoop vad mer ska man säga.. Jo vädret haha vädret.. bra kattis, ja väder som väder, de är en aning taskigt men ändå bra och skönt, tycker inte ni att de är skönt med lite kyligt väder ibland istället för soligt och varmt hela tiden.. De kan bli väldigt tjatigt tycker jag, Jag längtar bara till SNÖ faktiskt :D
Allt är så mysigt, allt är vitt, och tänk på alla vackra lycktor och ljus i alla vackar små hus, oj där kom ett rim.. :D
Men min favort årstid är nog Vinter, jag menar alla årstider är vackra på sitt sätt , men vintern är speciell för mig.. =)

Förresten så är jag ledsen över att jag inte hann med ett inlägg igår, jag hade lite som en syster och lillasyster dag igår, och dessutom lite ont om tid för att sätta mig vid datorn, Jag ängnade min tid åt min lilla gulliga syster.. ! Ivana! =)
Vi hade de ändå ganska så kul, även fast jag inte förstod av så myckt hon sa förutom, mamma, pappa och tatatat.. aa ni vet bebispråk.. :P
Aaa men här kommer en liten bild från igår då hon satt och "spelade" piano så vackert i sin vackra klänning :D som alltså var min när jag var liten och fyllde 1 år :P nu fick hon den och jag kan säga att de är som att se sig själv i spegeln när man var liten :D hehe men visst är vi lika... ni märker vad jag menar när ni ser bilderna ;)



    Här är min sötnos ! :D Ivana   



Och detta är jag när jag fyllde 1 år :) och min mamma håller i mig :D lika vi är eller hur




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0