Hejsan ! :D

Heeeellluuu!!! :D
Hehe jag dagen gick ganska så fort ändå eller hur, inte för att jag hann göra så mycket, eller jag plugga lie grann och de bästa av allt så var jag hos frisören! :D
Men gud vad jag var orolig och nervös när jag satte mig på stolen, damen jag klippte mig hos var riktigt duktig och jag älskar vad hon gjort med mitt hår, jag trodde aldrig att de skulle bli så bra, men jag hade fel, Håret blev finare än finast och jag är verklige mycket nöjd med det :D
 Hon var så snäll så jag och lilla Ivana fick en varsin ring var, dom var också väldigt fina ;)

Här kommer en "före och efter" bild på hur det var och hur det blev ;)

<<<FÖRE>>>




<<<EFTER>>>



Hehe stor skillnad va..
men vad tycks...? :P


Kommentarer
Postat av: Smileeo

OMG !!!! :3 Såå söööt!!! :2

2011-11-13 @ 19:51:19
URL: http://smilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0