Hejsan Svejsan :D

Sä länge sen så, det var de verkligen minsann.
ledsen att jag inte kommit med något nytt inlägg, jag har tyvärr inte haft tid eller fått någe bra tillfälle... men jag lovar att så fort jag får tid så ska jag komma med allt nytt ^^)
Just nu sitter jag här och småbloggar, är också ganska så förskyld :(
Vet inte om jag ska till skolan imorgon, jag vill så! Men då riskerar jag att bli mer sjuk och jag smittar dessutom andra :(
Men att vara hemma och mysa , det har jag inget emot hihi ^^

Igår var det en riktigt toppen fredag!!!
Jag var på bio med JENNIFER :D och lite annat folk...
Vi hade det väldigt trevligt och filmen Breaking Dawn, var sååååååå hiiimmmmlllaaaa braaa!!
Jag grät för det mesta och Jennifer skratta lika mycket haha en riktig sötnos hon ee !! Älskar henne SÅ mycket ! :D :*
Jag har tyvärr inga bilder från igår men jag har en bild från fredagen , en bild på mig Amal och Jennifer :D hehe plus våra snygga glasögon vi prövade :)

<<<FILMEN ! :D>>>



<<<Här kommer en riktigt fin bild på oss tre!! :D Söta eller hur ^^)>>>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0