Hellu Hellu !

Tjenixen!!
Ja, dagen gick väldigt fort... hehe jag har inte gjort så mycket faktiskt, jag har sutit och gjort lite läxor och skrivit project :) de gick väldigt bra när man fick den mesta hjälpen av pappa! :D
Men ja , vädret var väl helt okej, lite småtaskigt men okej :)
Jag har inte varit ute, men funderar på att kanske göra de , bara en halvtimme eller något, de är ju trots allt bra att få lite luft, eller hur ;)

Jag har dessutom småstädat rummet och hjälpt mamma med en del ;)
Hon uppskattade de verkligen. :P
Annars mår jag utmärkt bra, väldigt glad idag :D, pigg och skrattfull ;) hehe... :D
Ja, jag har som sagt inte gjort så jättemycket idag, och därför så lär jag inte skriva så mycket om dagen, jag hade tänkt lägga ut en bild på vad min middag blev... GOTT blev de ska jag säga er! :D



Lassange!! Mumms!! säger jag bara ! :D de var riktigt gott, och alla grönsaker också, där har vi ju, broccoli, paprika, vitkål, och morötter :D som sagt mumms, och nyttigt också :D

 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0