Tjenixen ;)

Helllluuu!!
länge sen .. aa det kan man ju säga :P
Har varit väldigt förskyld och varit hemma denna vecka.. :(
Lite tråkigt men ja, att vara hemma gjorde det inte så värst.
Jag hade det kul med min kära mammsen ;D
Vi tittade på film, städade hehe, bara hade en dotter och mamma vecka :D
Hehe nu önskar man att man kan va sjuk lite oftare, ne men det är klart att man inte ska de :D
Jag hörde att vi skulle ha en rittävling i skolan så jag vill så gärna delta =)
jag har ritat en teckning men en ängel som lutar sig mot en stor ros och som har fått en pil rakt i magen...
Låter som en lite läskig teckning va, jag vet inte riktigt varför jag valde att rita det, de kom bara upp i huvudet, den lär vara ganska så unik hoppas jag :D

Annars så mår jag mycket bättre nu, jag hoppas på att bli frisk till måndagen, jag saknar skolan tydligen haha ;D
Jag blir lite sugen på att jobba och studera, har ju missat så pass mycket :P
Men här kommer en liten bild på min teckning ^^)
<<<>>>



<<<"Det blev inte världens finaste, men den får duga, sen är det så att den är inte riktigt klar, man var tvungen att färglägga bilderna man ritat så jag måste göra det också ^^)">>>


Kommentarer
Postat av: Smileeo

SAAAKKKNNNAARRR DIIIGGG !!!

DU RITAR FETT FINNNNNNTTTTT!!!! <333

2011-11-25 @ 19:43:20
URL: http://smilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0