Tjenixen !

Efter ett roligt och skönt höstlov så börjar skolan igen...
I söndags var de ju sista lovdagen, och de var lite tråkigt eftersom att skolan börjar igen på måndag...
ja, som sagt idag var jag i skolan igen, och vi hade tre lektioner, matte, matte igen och sedan samhällskunskap (so). Dagen avslutades ändå ganska så bra, vi fick sluta en aning tidigare än vad vi skulle och de var en lättnad ^.^

Ja, sedan var de ju dags för den ungefär 35min:s ganska så långa tåg resan hem till lilla Flen från Eskilstuna, jag hade de ganska så roligt på tåget ändå, hehe när man åker med Josefine så kan man inte ha tråkigt ;)
Hehe lite kakor smaskade man i sig också, mums ! =)
Jag var hemma runt 16.00, när jag kom hem, fick jag middag och sedan satte jag mig vid datorn och började blogga ;)
Ja... längre än så har inte dagen varit... inge speciella händelser heller tyvärr, förutom att jag fortfarande väntar på mitt paket som borde komma snart, jag är så nyfiken och väntansfull :D

Ja jag har inte så mycket mer att skriva än de här, och nu ska jag ju chila iväg och plugga ! ;) man vill ju vara förberedd till engelskaprovet imorgon ^^

Här kommer en liten bild på lilla mig ;) och mitt pluggande hehe ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0