Aloha!

Heej!!
Ja, men det var ju ett tag jag skrev men ja nu sitter man här hemma och packar mina resväskor och längar MYCET till imorgon (ska resa) !!
Jag längtar samtidigt som jag bara vill var kvar här hemma i Sverige.. :)
Men men det är inte varje dag man reser inte haha ^^))
Ja och jag hade tänkt ladda upp en bild från idag och den bilden visar verkligen vad som händer när jag har tråkigt... (då sminkar jag mig som en docka och tar massvis med ego bilder):P
Och en till grej som jag lär sakna mycket när jag är borta det är en speciell person som jag älskar väldigt mycket.. jag tror att den människan är faktiskt den ända som får mig att tveka om jag ska stanna eller åka.. (MIN Nalle)
Haha... ^^)


Kommentarer
Postat av: nalle<3

Wow vilken lady!! damn alltså!! haha that's my lady, beautiful, cute and amezing..!! woww jag håller på att dö vad fan, jag älskar verkligen dig! DU är hur VACKER som hels hjärtat och det var det finnast som någon har sagt om mig. jag älskar dig med min sköna tjej!!! Mycket puss från din nalle och jag kommer att sakna dig, som jag redan gör! Och jag hoppas att resan ser också fram emot dig som du också gör, och jag hoppas att du kommer att njuta av den! JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE ÄLSKLINGEN! : :<3<3<3<3<3

2012-04-04 @ 19:54:50
URL: http://tiikiwiink.blogg.se/
Postat av: nalle<3

hej, det är din gamla vän här ..., haha du vet nog vem det är NALLE. :D hej ville inte bara trängas, ville bara hälsa på och säga att jag saknar dig så himla mycket och skulle gärna vilja se dig igen, men så går det tyvärr inte eftersom håller på med massa med nationell pröver och har liksom inte tid över, men vad jag ville framför allt var det att jag ville säga hur glad jag är över morgones dagen, alltså idag är det en dag innan man fyller på ett nytt år hehe ;) :D haha superglad jag är jusst nu. ...och förresten om du undrar över vem som ringde dig idag så var det jag, förlåt om jag störde då, men det var verkligen inte meningen störa, I am SORRY ? men det var allt jag ville säga and have a good live cutes hehe ;) <3

2012-05-10 @ 20:15:45
URL: http://tiikiwiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0