HejSan HoppSan! =)

< Hej Hej, Ja men visst var det längesedan... JAg har varit lite upptagen med skolan och annat jobb så jag har helt och hållet glömt bort bloggandet men jag försöker så gott jag kan och ska försöka att skriva mera ;)
Ja... Jag har inte hunnit göra så mycket idag än, men min dag lär nog se ganska så lugn ut, jag hade tänkt att bara tatt de lugnt men familjen och kanske se på film eller gå ut i de fina vädret och ha kul. ^^
Jag har haft en del roligt dom här fyra dagarna ja det blir ju fyra eftersom vi hade studiedag tordag och fredag :D

Så jag har tagit ett par väldigt roliga bilder med mamma och ja hon är styleisten (stavning) också.
Jag tycker att mamma gjorde ett väldigt bra JOBB!!
Haha min lilla syster alltså den minsta hon fick också spela lite modell - för - en - dag > ;)

<<< AAh!! Här kommer ett par hyfsade bilder ;)) >>>








Kommentarer
Postat av: nalle <3<3

hahaha snygg bilde faktiskt! wow en riktigt legend, men Gud vad söt och gulligt du var! ;) aa verkligen, din mamma gjorde ett bra Jobbe, alltså som fick eller förde en sån vacker och underbar tjeje! :* det var en snygg bilden hjärtat! ;) <3 <3

2012-03-20 @ 15:53:44
URL: http://tiikiwiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0